לקביעת טיפול בחיפה
לחץ כאן
לקביעת טיפול בקריות
לחץ כאן
לקביעת טיפול באלונים
לחץ כאן
צרו קשר
facebook instagram
לקביעת טיפול בחיפה לקביעת טיפול בקריות לקביעת טיפול באלונים
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    צוות המטפלים

    מטפל במגע עם ניסיון עשיר בעיסוי ודיקור אורטופדי, מתמחה בחקר הקשר בין כאב כרוני לכאב רגשי. בעל תשוקה עמוקה לסייע למטופלים וללוות אותם בתהליכי הריפוי. מביא איתו יכולות תקשורת בין-אישית מצוינות, ידע וניסיון רב.

    שגיא - מטפל בעיסוי ודיקור אורטופדי

    רפלקסולוגית מוסמכת נטרופתית N.D תוך שילוב פרחי באך וצמחי מרפא. הטיפול נעשה דרך כפות הרגליים המשפיעים ומרפאים את כל מערכות הגוף מתמחת ומטפלת בבעיות עיכול, כאבי גב, בעיות הרומונלית הפחתת סטרס וחסימות רגשיות.

    מאיה - רפלקסולוגית מוסמכת ונטרופתית

    מטפל ברפואה סינית מסורתית משנת 2019 בוגר מכללת רידמן לרפואה משלימה שיטות הטיפול שלי הן דיקור, צמחים, טווינא וכוסות רוח

    ג'ריס - מטפל ברפואה סינית מסורתית

    מטפלת בעיסויים שבדים ורפואיים, בעלת הכשרה כאחות מוסמכת בבית חולים בעלת ידע רפואי מערבי. משלבת גישה רוחנית תוך כדי ידע וטכניקות רפואיות.

    מוניקה - עיסויים שבדים ורפואיים

    מטפלת מוסמכת במגוון טיפולי גוף ונפש, בדגש על שיאצו,עיסוי משולב,אבנים חמות וכוסות רוח. מאמינה בטיפול שמשלב נשימות, דמיון מודרך ובעיקר הקשבה לגוף וצרכי המטופל/ת. מתמחת בטיפול בכאבי גב, שיחרור שרירים ומתחים

    שירי - מטפלת במגוון טיפולי גוף ונפש

    מתמחה במגוון עיסויים: *עיסוי רפואי בשילוב דיקור מערבי וכוסות רוח *רקמות עמוק *שוודי *אבנים חמות *עיסוי מותאם לנשים הרות * לספורטאים *רפלקסולוגיה לאחר תשאול לכל אחד/ת מותאם טיפול ייחודי ואישי בו משולבים שלל הטכניקות למקסם את התוצאות.

    דנה סיטרי - מעסה רפואית

    סניף אלונים + סניף קריות נטורפתית, רפלקסולוגית והרבליסטית מוסמכת. סיימתי לימודים בקמפוס ברושים ב- 2010 עיסוי משולב בתלתן מטפלת מ- 2012

    ליאת סינרוזה - נטורפתית ורפלקסולוגית

    סניף קריות

    אסטבן פינקלשטיין

    מעסה מקצועי עם ניסיון של 15 שנה בתחום. מומחה בטכניקות שונות של עיסוי שוודי, רקמות עמוק, עיסוי תאילנדי. מאמין בכוח המרפא של מגע ומקדיש את חייו לשיפור בריאותם הפיזית והנפשית של לקוחות רבים. והכל תחת אווירה רגועה ומזמינה, וליהנות מחוויית העיסוי המותאמת אישית לצרכיו.

    ליאור - מעסה מקצועי

    מטפלת בכירה בשיאצו ורפואה סינית, מאז שנחשפתי לעולם הזה אני מקדישה את כולי, לומדת ומתמחה בתחום. אני מאמינה בכוח הריפוי הטבעי של הגוף, כל מי שזקוק לשינוי וריפוי, רגע של שקט, אני כאן עבורכם.

    ניצן - מטפלת בשיאצו ורפואה סינית

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      דילוג לתוכן