לקביעת טיפול בחיפה
לחץ כאן
לקביעת טיפול בקריות
לחץ כאן
לקביעת טיפול באלונים
לחץ כאן
צרו קשר
facebook instagram
לקביעת טיפול בחיפה לקביעת טיפול בקריות לקביעת טיפול באלונים
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיסוי נשים בהריון

    מעגלים, מרכז טיפולים מעניק טיפול עיסוי לנשים בהיריון כטיפול עיסוי המיועד לנשים הצפויות להיות אמהות, כלומר במהלך ההריון. עיסוי לנשים בהריון הוא טיפול רפואי משלים פופולרי שמתבצע על ידי מטפלים מוסמכים בטיפול ברפואה משלימה. הטיפול מתמקד בטיפול בגוף ומטרתו היא לסייע לנשים להתמודד עם כאבים ותסמינים שונים והצרכים השונים שעשויים להתפתח במהלך ההיריון ולסייע להן להרגיש יותר נוחות ומרגועות במהלך ההריון.

    העיסוי לנשים בהיריון מיועד להקל על כאבים בגב, ראש וצוואר, רגליים וכתפיים, להקל על תחושת כובד ברגליים ולסייע לקדם זרימת דם בכל הגוף. להפחית את המתח ולשפר את המצב הכללי של הנשים. כמו כן, הטיפול עוזר לשפר את זרימת הדם ואת תפקוד הלימפה ויכול לסייע להפחתת נפיחות, תחושת כובד ועייפות. הטיפול יכול להיות מפנק ומרגיע, ויכול לעזור למרות הקשיים הנלווים להיריון, כמו עייפות, נפיחות וכאבי גב.

    טיפול עיסוי נשים בהיריון מומלץ לכל נשים הצפויות להיות אמהות, משבוע 12 להיריון.

    ניתן לקבל טיפול בעיסוי נשים בהיריון בצפון: בחיפה, קריות, אלונים וכרמיאל.

    עיסוי לנשים בהריון

    טיפול בעיסוי יכול להיות אפשרות טיפול מועילה ומרגיעה לנשים בהריון. עם זאת, חשוב למצוא מטפל בעיסוי בעל הכשרה וניסיון במתן טיפול עיסוי לנשים בהריון, שכן יש להימנע מטכניקות מסוימות ונקודות לחץ באזורים מסוימים במהלך ההיריון. באופן כללי, טיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית מתח וחרדה, להקל על כאבי שרירים, לשפר את זרימת הדם ולקדם רגיעה ורווחה כללית במהלך ההיריון. חשוב לציין שקבלת עיסוי בהיריון מותרת רק החל משבוע 12.

    יתרונות עיסוי לנשים בהריון

    טיפול בעיסוי לשנים בהריון יכול להציע מגוון יתרונות הן לאם והן לעובר המתפתח. להלן כמה מהיתרונות הפוטנציאליים של עיסוי לנשים בהריון. ראשית, הריון יכול להיות זמן מלחיץ, וטיפול בעיסוי יעזור לקדם רגיעה ולהפחית חרדה, וכן לשפר את הרווחה הכללית ואת מצב הרוח במהלך ההריון. כאשר הגוף משתנה במהלך ההריון, נשים עלולות לחוות מתח וכאב בשרירים, במיוחד בגב, בצוואר ובכתפיים. טיפול בעיסוי יעזור להקל על תסמינים אלו ולשפר את הניידות. טיפול בעיסוי עוזר בשיפור זרימת הדם, מה שיכול להיות מועיל במיוחד עבור נשים הרות שעלולות לחוות נפיחות ברגליים. הריון יכול להקשות על שינה טובה ורצופה. טיפול בעיסוי יעזור לקדם הרפיה ושינה טובה יותר, מה שיכול להיות חשוב במיוחד בשלבים מאוחרים יותר של ההריון. מספר מחקרים העלו כי טיפול בעיסוי במהלך ההריון עשוי לסייע בהפחתת הסיכון ללידה מוקדמת ומשקל לידה נמוך. חשוב לציין שלא כל הנשים ההרות מועמדות לטיפול בעיסוי, וחשוב להתייעץ עם רופא לפני תחילת הטיפול. עם זאת, עבור אלה שיכולות לקבל טיפול בעיסוי, זה יכולה להיות דרך בטוחה ויעילה לקדם הרפיה, להקל על כאבים ולשפר את הרווחה הכללית במהלך ההריון.

    תהליך הטיפול

    במהלך פגישת עיסוי לנשים בהריון, המטפל בעיסוי בדרך כלל יבקש מהאישה ההרה לשכב על צדה, באמצעות כריות או חיזוקים כדי לתמוך בגופה ולהבטיח לה את הנוחות. המטפל בעיסוי עשוי להשתמש בתנועות עדינות ומרגיעות ובלחץ קל כדי לעזור לאישה להירגע, ויתמקד באזורים ספציפיים של מתח או אי נוחות. בקליניקת מעגלים תוכלו לקבל טיפול בעיסוי לנשים בהריון באופן בטוח ויעיל על ידי מיטב המעסים המקצועיים.

    קרדיט: freepik

    מסאז’ לנשים בהריון

    הריון יכול להיות תקופה מאתגרת עבור נשים, שכן הן עוברות שינויים פיזיים ורגשיים משמעותיים. למרבה המזל, טיפולי מסאז’ לנשים בהריון יכול להציע מגוון יתרונות , ולעזור להן להרגיש יותר בנוח במהלך ההריון. טיפול עיסוי לנשים בהריון הוא בדרך כלל עדין ולא פולשני, ונועד להקל על אי נוחות גופנית ולקדם הרפיה. מטפלים בעיסוי המתמחים בעיסוי טרום לידתי הוכשרו להשתמש בטכניקות בטוחות ויעילות לנשים בהריון, כגון משיכות עדינות, לישה ודחיסה.

    מתי מסאז’ לנשים בהריון מומלץ?

    ניתן להמליץ ​על מסאז’ לנשים בהריון החל משבוע 12 כאשר הן חוות אי נוחות גופנית ספציפית שניתן להקל עליהן באמצעות טיפול בעיסוי. קיימים מספר מקרים שבהם טיפול בעיסוי יהיה יעיל עבור נשים בהריון. ראשית, נתחיל במשקל התינוק, כשהתינוק גדל, המשקל מפעיל עומס על שרירי הגב, מה שעלול להוביל לכאב ואי נוחות.

    בנוסף, נשים הרות רבות חוות נפיחות בידיים, ברגליים ובקרסוליים, שעלולה להיגרם כתוצאה מאגירת נוזלים מוגברת. שינויים הורמונליים ורמות מתח מוגברות במהלך ההריון עלולים להוביל לכאבי ראש ומיגרנות.
    מסאז לנשים בהריון יקל על כל תסמינים אלה, ויהפוך את ההריון לתקופה קלה ונוחה יותר עבור האישה.

    חשוב לנשים בהריון להתייעץ עם הרופא המטפל שלהן לפני קבלת כל טיפול בעיסוי רפואי. מטפלת מוסמכת המתמחה בעיסוי טרום לידתי יכולה לעבוד עם הרופא המטפל על מנת לפתח תכנית טיפול בטוחה ויעילה עבור האישה ההרה ותינוקה המתפתח.

    מסאז’ לנשים בהריון ככלי לשיפור הרווחה הכללית של האישה

    עיסוי רפואי יכול לתמוך ברווחה הכללית של נשים בהריון ותינוקותיהן המתפתחים במספר דרכים. ראשית, טיפולי מסאז לנשים בהריון יעזרו להפחית מתח ויקדמו רגיעה, שיכולה להשפיע לטובה הן על האם והן על התינוק. כאשר האם רגועה, התינוק עשוי גם לחוות תחושת רוגע ונינוחות. שנית, עיסוי רפואי יכול לעזור להקל על אי נוחות גופנית הקשורה להריון. לדוגמה, טיפול בעיסוי יכול לעזור להקל על כאבי גב, כאבי מפרקים ומתח שרירים. בנוסף, טיפול בעיסוי יכול לעזור לשפר את איכות השינה של נשים בהריון. נשים רבות חוות שיבושים בדפוסי שינה במהלך ההריון, מה שעלול להוביל לעייפות ולבעיות אחרות. יתרה מכך, טיפול בעיסוי יכול לעזור לשפר את הגמישות של השרירים והמפרקים, מה שיכול להקל על הלידה ולהפוך אותה לקלה יותר. בקליניקת מעגלים תוכלו למצוא מטפלים מוסמכים המתמחים בעיסוי טרום לידתי.

    post-img

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      עוד בנושא

      עיסוי רפואי מומלץ

      עיסוי רפואי מומלץ מכיוון שהוא מספק יתרונות בריאותיים רבים. הוא יכול לעזור להקל על כאבים ומתחים בשרירים ובמפרקים, להפחית דלקות...

      לקריאה
      עיסוי שבדי

      מעגלים, מרכז טיפולים מעניק טיפולים בעיסוי השוודי, זהו עיסוי שמקורו בספרד, אך התפתח והתפשט במיוחד בסקנדינביה ובמדינות הבלטיות. הטכניקה נקראה...

      לקריאה
      עיסוי רפואי

      מעגלים, מרכז טיפולים מעניק טיפולים בעיסוי הרפואי. עיסוי רפואי נוצר בתחילת המאה ה-19 על ידי הפיזיותרפיסט השוויצרי פרידריך פרינץ. הוא...

      לקריאה
      עיסוי ספורטאים

      עיסוי ספורטאים אצל מרכז "מעגלים" עיסוי לספורטאים הוא סוג של עיסוי המיועד לטיפול והפחתת כאבי שרירים, שיחרור מתח והקלה על כאבים...

      לקריאה
      דילוג לתוכן