לקביעת טיפול בחיפה
לחץ כאן
לקביעת טיפול בקריות
לחץ כאן
לקביעת טיפול באלונים
לחץ כאן
צרו קשר
facebook instagram
לקביעת טיפול בחיפה לקביעת טיפול בקריות לקביעת טיפול באלונים
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    דיקור סיני בקריות

    דיקור סיני הוא פרקטיקה רפואית סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים דקות וסטריליות לנקודות ספציפיות בגוף. מטרת הדיקור היא להחזיר את האיזון והזרימה של האנרגיה, או צ’י בכל הגוף. על פי הרפואה הסינית המסורתית, שיבושים בזרימת הצ’י עלולים לגרום לכאב, מחלות ובעיות בריאותיות אחרות. באמצעות גירוי נקודות הדיקור הספציפיות, דיקור סיני יכול לעזור לתקן חוסר איזון זה ולקדם ריפוי. במידה ואתם מחפשים דיקור סיני בקריות, הגעתם למקום המתאים.

    תהליך לקבלת דיקור סיני בקריות

    תהליך הדיקור מתחיל בדרך כלל בהתייעצות עם מטפל מורשה. במהלך הייעוץ, המטפל ישאל על ההיסטוריה הבריאותית שלך, התסמינים הנוכחיים וכל תרופות או תוספים שאתה נוטל. לאחר הייעוץ, המטפל ישתמש בעקרונות רפואיים סיניים מסורתיים כדי לאבחן את חוסר האיזון או ההפרעות הבסיסיות בצ’י שלך. זה עשוי להיות כרוך בבדיקת הלשון, נטילת דופק או תחושת אזורים ספציפיים בגופך. בהתבסס על האבחון, המטפל יפתח תוכנית טיפול שעשויה לכלול נקודות דיקור ספציפיות. במהלך מפגש הדיקור, המטפל ישתמש במחטים דקות מאוד וסטריליות כדי להחדיר לנקודות ספציפיות בגופך. המחטים נשארות במקומן למשך מספר דקות, והמטפל עשוי לתמרן אותן מעט כדי לעורר את זרימת הצ’י. לאחר החדרת המחטים תתבקשו לנוח ולהירגע לפרק זמן, לרוב בסביבות 20-30 דקות. אתם עלולים להרגיש תחושה קלה של עקצוץ או חום סביב המחטים, אבל אתם לא אמורים לחוות שום כאב. לאחר תקופת המנוחה, יסיר המטפל את המחטים ויסלק אותן בבטחה. בקליניקת מעגלים תוכלו לקבל טיפולי דיקור סיני בקריות על ידי מיטב המטפלים.

    באיזה מקרים רפואה סינית יכולה לעזור?

    טיפולי רפואה סינית, לרבות דיקור סיני יכולים לעזור במגוון של הפרעות, מחלות ובעיות שונות. להלן כמה נפוצות מהן שדיקור סיני הוכח כאמצעי טיפול והקלה יעיל עבורן: הפרעות נפשיות, מחלות נוירולוגיות, מחלות עיניים, הפרעות במערכת הנשימה, הפרעות במערכת העיכול, הפרעות מיניות וכאבים כרוניים.

    דיקור סיני שימש כבר אלפי שנים לטיפול במגוון רחב של מצבים בריאותיים. כיום, הדיקור מוכר יותר ויותר כטיפול משלים לרפואה המערבית, ואנשים רבים משתמשים בו כחלק משגרת הבריאות והרווחה הכללית שלהם. קליניקת מעגלים היא קליניקה המספקת שירותי דיקור סיני בקריות וכוללת מומחים ברפואה משלימה המתמחים בטיפול בבעיות שרירים ושלד ומספקים תכניות בריאות.

    post-img

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      עוד בנושא

      רפלקסולוגיה בחיפה

      רפלקסולוגיה היא טיפול משלים הכולל הפעלת לחץ על נקודות ספציפיות בכפות הרגליים, כדי לקדם ריפוי והרפיה. הוא מבוסס על העיקרון...

      לקריאה
      דיקור סיני בחיפה

      לפי האגדה, דיקור סיני התגלה על ידי רופא סיני בשם ביאן קו, שחי בתקופת המדינות הלוחמות (475-221 לפנה"ס). האגדה מספרת...

      לקריאה
      דיקור סיני בצפון

      דיקור סיני הוא שיטת הוליסטית הכוללת החדרת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את זרימת האנרגיה או את ה-"צ'י"....

      לקריאה
      עיסוי רפואי בחיפה

      עיסוי רפואי הוא סוג של עיסוי המתמקד בטיפול במצבים רפואיים ופציעות באמצעות טכניקות עיסוי. זה כרוך במניפולציה של רקמות רכות,...

      לקריאה
      דילוג לתוכן