לקביעת טיפול בחיפה
לחץ כאן
לקביעת טיפול בקריות
לחץ כאן
לקביעת טיפול באלונים
לחץ כאן
צרו קשר
facebook instagram
לקביעת טיפול בחיפה לקביעת טיפול בקריות לקביעת טיפול באלונים
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    מה טווח המחירים עבור עיסוי רקמות?

    עיסוי רקמות עמוק מאוד מומלץ ויעיל, ועובד בעיקר במקרים של גוף תפוס, כואב ומכווץ שזקוק לטיפולים עמוקים יותר וחזקים. מעגלים מרכז טיפולים בחיפה מעניק ומספק עיסוי רקמות עמוק במחיר מסובסד דרך חברות הביטוח הבריאות כבר הרבה שנים, בעזרת מטפלים מקצועיים בעלי הכשרה וביטוח מקצועי בתחום. הרבה לקוחות מעידים על טיפול יעיל, ששיפר והוריד את הסימפטומים והכאבים והעלה את תפקוד ויעילות הגוף בעזרת עיסוי רפואי טוב ועמוק.

    מעגלים הינה רשת קליניקות שמתמחת בכל נושאי עיסוי רקמות עמוק מחיר לכל כיס. העיסוי מתאים מאוד למי שמחובר לגוף מבחינה פיזית ושיש לו מתח בשרירים, ספורטאים שפשוט מפעילים ועובדים עם הגוף שלהם וזקוקים לתחזוק שותף של גופם על מנת לשחרר ולהגמיש ולמנוע פציעות ספורט בהמשך. עיסוי רקמות עמוק מתבצע על מיטת טיפולים בלבוש חלק תחתון בלבד, המטפלים מורחים על הגוף קרם או שמן ייחודי ומעסים את שרירי הגוף. עיסוי רקמות עמוק מתחיל בחימום ועבודה על השרירים העליונים יותר ולאט לאט מעמיקים לשרירים עמוקים יותר ורמת הלחץ עולה. בנוסף משלבים מתיחות וטכניקות שונות ואף משלבים כלים טיפוליים נלווים שמשפרים ומעלים את רמת הטיפול ומהירות ההחלמה, בעזרת אבנים חמות במקרים שהשרירים קרים או קיים עייפות בשריר, כוסות רוח במקרים של תקיעות גבוה בשרירי שדורשת הזרמת דם, בנוסף ניתן לשלב מקלות במבוק בטיפול שעוזרים לחזק ולהעמיק עוד יותר את רמת הלחץ על השריר, אפשר גם לשלב מדבקות קינזיוטייפים שעוזרים לקיבוע ושיפור הזרימה בשרירים ובעיקר במפרקים (כתפיים, ברכיים, קרסוליים ועוד), בנוסף משלבים וניתן גם להוסיף דיקור יבש שמגיע מעולם האוסטאופתיה שמיועד לשחרור מהיר ויעיל של השריר בעזרת החדרת מחט ייחודית בנקודות בשריר שגורמות לשחרור מיידי ודבר נוסף שמשלבים בעיסוי ספורטאים שיותר פונה להיבט הרגשי נפשי הינו שילוב של שמנים ארומטיים ייחודיים המרגיעים ומשחררים ויוצרים תנאים טובים יותר לשריר להשתחרר.

    עיסוי רקמות עמוק מועיל וטובים ב:

    • גורם לשחרור והגדלת התנועתיות של הגוף
    • הזרמת הדם ותחושת שחרור והתעלות
    • מוריד ומשפר כאבי ראש ומגרנות הנובעים מכפתיים וצוואר תפוס
    • מעולה לאנשים שאוהבים מגע וחיבור לגוף כולו
    • הרגעה ובהורדת מתחים וחרדות

    עיסוי רקמות עמוק פחות טוב ויעיל ל:

    • למי שלא אוהב מגע בגוף
    • לבעיות במערכות פנימיות
    • לאנשים שלא אוהבים מגע חזק או כואב
    • לאנשים ביישנים 

    ניתן לסכם שעיסוי רקמות עמוק

    מתאים מצד אחד, לאנשים שעובדים עם הגוף או מפעילים אותו הרבה או נמצאים תחת לחץ ומתח גבוה, שחייבים לשחרר את הגוף מפעילות יתר ומכווצים ועל ידי כך למנוע פציעות ספורט הנגרמים על ידי עומס יתר של הגוף. מצד שני, עיסוי רקמות עמוק פחות מתאימים לאנשים שלא אוהבים מגע או עדינים וקשה להם עם מגע עמוק וקצת כואב או לאנשים שבכלל סובלים מבעיות רפואיות עמוקות בתוך מערכות הגוף ופחות ברמה של השרירים.

    לאבחון, בירורים או הזמנת טיפול ניתן ליצור קשר או לקבוע ישירות טיפול דרך האתר.

    post-img

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      עוד בנושא

      המלצות על טיפולים משלימים בחיפה

      טיפול רפלקסולוגיה בחיפה המלצות אפשר לראות בשפע, הטיפול מאוד מומלץ ויעיל ועובד על כל מערכות הגוף. מעגלים מרכז טיפולים בחיפה...

      לקריאה
      דילוג לתוכן