לקביעת טיפול בחיפה
לחץ כאן
לקביעת טיפול בקריות
לחץ כאן
לקביעת טיפול באלונים
לחץ כאן
צרו קשר
facebook instagram
לקביעת טיפול בחיפה לקביעת טיפול בקריות לקביעת טיפול באלונים
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיסוי רקמות

    טיפול עיסוי רקמות עמוקות הוא טכניקה שמיועדת לטיפול בשרירים ובשכבות עמוקות של הרקמות הרכות יותר בגוף, ובדרך כלל מתבצע על ידי מטפל עם ניסיון והכשרה מיוחדת בתחום.
    הטיפול משלב טכניקות של לחץ, מתיחה, נקודת לחץ, נשיפה, וטווח תנועה עמוק.

    מה שמייחד את העיסוי רקמות עמוקות הוא השלבים של הטיפול המתחיל רגוע ובחימום ולאט לאט נכנס לגוף ומתחזק הלחץ בצורה נמרצת יותר ויותר, לשחרור של כאבים ועיוותים בגוף. במהלך הטיפול, המטפל משתמש בלחץ עמוק וחזק יותר ממה שנהוג בטכניקות עיסוי רגילות כמו עיסוי שוודי או טיפול שיאצו, על מנת להגיע לעומקי השרירים ולהרפותם. הטיפול מתבצע על ידי דחיסה, לחיצה, החלקה וכיווץ של השרירים במטרה לגרום להם להתרפות ולהקל על כאבים וכאבי לחץ שאפשריים בגוף.

    דברים שאולי לא ידעת על עיסוי רקמות עמוקות:

    • טיפול זה עשוי להיות כואב לעתים ולכן חשוב לתאם את הטיפול עם מטפל מוסמך ולעדכן אותו בכל הרגשת כאב או תסמינים במהלך הטיפול.
    • עיסוי רקמות עמוקות עשוי לגרום לכאב ואיבוד תחושה זמני באזורים המטופלים.
    • הטיפול עשוי לגרום לשחרור רעלים וחומצות בשרירים שיובילו לעיוותים וכאבים בגוף ולכן חשוב אחרי הטיפול לנוח היטב ולהתאמן בתרגילים לשיפור המחזור והנשימה.

    טיפול עיסוי רקמות עמוקות יכול לסייע לטפל בבעיות שונות, כגון:

    • כאבי גב וצוואר.
    • כאבי ראש ומיגרנות.
    • תפקוד מפרקי הגוף.
    • בעיות תנועה וכאבים בגפיים ובידיים.
    • כאבים בשרירי הגב והרגליים.
    • מתח וקשיי הרפיה.
    • פציעות ספורט וכוויות.
    • כאבי הפרקים וכאבי מפרקי המפרקים.

    כמו כן, הטיפול מומלץ לאנשים שסובלים מכאבים כרוניים או עובדים בעבודות פיזיות קשות וצריכים שחרור שיאצו (Shiatsu).

    ניתן לקבל טיפול בעיסוי תאילנדי בצפון: בחיפה, קריות, אלונים וכרמיאל.

    מה זה עיסוי רקמות עמוק

    עיסוי רקמות, המכונה גם עיסוי רקמות עמוק, הוא סוג של עיסוי טיפולי המכוון לשכבות העמוקות יותר של השרירים ורקמות החיבור בגוף. סוג זה של עיסוי מתבסס על תנועות איטיות ועמוקות והפעלת לחץ על מנת  לשחרר מתח ונוקשות בשרירים וברקמות החיבור. עיסוי רקמות עוזר לשפר את טווחי התנועה, להפחית כאב ולקדם הרפיה.

    למי מתאים טיפול עיסוי רקמות?

    טיפול עיסוי רקמות יכול להועיל עבור אנשים רבים, כולל אלה עם כאבים כרוניים, פציעות או מתח בשרירים וברקמות החיבור שלהם. הוא יכול להועיל גם לאנשים שחווים מתח או חרדה, שכן עיסוי רקמות מקדם רגיעה ותחושת רווחה. עם זאת, חשוב לציין שעיסוי רקמות עשוי שלא להתאים לכולם. אנשים עם מצבים רפואיים מסוימים או דאגות בריאותיות, כגון פקקת ורידים עמוקים, אוסטאופורוזיס או זיהומים בעור, צריכים להתייעץ עם הרופא המטפל שלהם לפני שהם מקבלים טיפול בעיסוי רקמות. בנוסף, נשים בהריון או אנשים שעברו ניתוח צריכים להתייעץ גם עם הרופא המטפל שלהם לפני קבלת טיפול בעיסוי רקמות. בסך הכל, טיפול בעיסוי רקמות יכול להיות אפשרות טיפול בטוחה ויעילה עבור אנשים רבים, אך חשוב לדון בכל דאגה או שאלה עם הרופא המטפל או עם המטפל בעיסוי.

    תהליך הטיפול

    תהליך הטיפול של עיסוי רקמות מתחיל בהערכה של ההיסטוריה הרפואית של הלקוח ומצבו הבריאותי הנוכחי כדי לקבוע את צרכיו הספציפיים. לאחר מכן, המטפל יכין את חדר העיסוי ליצירת סביבה מרגיעה ונוחה. לפני תחילת עבודת רקמות עמוקות, המטפל ישתמש בטכניקות לחץ קלות יותר ובטכניקות מתיחה עדינות כדי לחמם את השרירים ולהכינם לעבודה עמוקה יותר. לאחר מכן, הוא ישתמש בתנועות איטיות ועמקות ובלחץ כדי למקד את השכבות העמוקות יותר של השריר ורקמת החיבור, תוך התמקדות באזורי מתח ספציפיים. במהלך העיסוי, המטפל יבדוק לשלומו של  הלקוח כדי לוודא שהלחץ והטכניקות נוחים ויעילים. לאחר העיסוי, המטפל עשוי להמליץ ​על מתיחות או טכניקות טיפול עצמי אחרות כדי לסייע בשמירה על יתרונות העיסוי. בקליניקת מעגלים תמצאו מטפלים מוסמכים ומנוסים שיוכלו להעניק לכם עיסוי רקמות בצורה בטוחה ויעילה.

    post-img

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      עוד בנושא

      עיסוי רפואי מומלץ

      עיסוי רפואי מומלץ מכיוון שהוא מספק יתרונות בריאותיים רבים. הוא יכול לעזור להקל על כאבים ומתחים בשרירים ובמפרקים, להפחית דלקות...

      לקריאה
      עיסוי שבדי

      מעגלים, מרכז טיפולים מעניק טיפולים בעיסוי השוודי, זהו עיסוי שמקורו בספרד, אך התפתח והתפשט במיוחד בסקנדינביה ובמדינות הבלטיות. הטכניקה נקראה...

      לקריאה
      עיסוי רפואי

      מעגלים, מרכז טיפולים מעניק טיפולים בעיסוי הרפואי. עיסוי רפואי נוצר בתחילת המאה ה-19 על ידי הפיזיותרפיסט השוויצרי פרידריך פרינץ. הוא...

      לקריאה
      עיסוי ספורטאים

      עיסוי ספורטאים אצל מרכז "מעגלים" עיסוי לספורטאים הוא סוג של עיסוי המיועד לטיפול והפחתת כאבי שרירים, שיחרור מתח והקלה על כאבים...

      לקריאה
      דילוג לתוכן