לקביעת טיפול בחיפה
לחץ כאן
לקביעת טיפול בקריות
לחץ כאן
לקביעת טיפול באלונים
לחץ כאן
צרו קשר
facebook instagram
לקביעת טיפול בחיפה לקביעת טיפול בקריות לקביעת טיפול באלונים
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    תקנון מעגלים מרכז טיפולים

    מבוא

    מעגלים מרכז טיפולים שואף להעניק ללקוחותיו טיפולים איכותיים ולהפוך את החוויה הטיפול לחלק מחייהם באמצעות עזרה לכאבים, חוויה טובה ומתקנת ושימור איכות חיים ע”י טיפולים קבועים. על מנת לאפשר קיומו של תהליך ריפוי ותחזוק ושימור הגוף והנפש יש צורך בהגדרת גבולות, באבחנה בין עיקר וטפל ובקביעת מסגרת ברורה.
    הנכם מתבקשים לקרוא תקנון זה בקפידה ובעיון, היות והם מהווים הסכם מחייב ביניכם לבין מעגלים מרכז הטיפולים. כדי לאשר את הסכמתכם לתנאי השימוש והרכישה, עליכם לסמן את התיבה המתאימה במסך ההרשמה ורק אז תוכלו לעבור לקביעת טיפול. אם אינכם מסכימים לתנאים הללו, לא תוכלו להשלים את הליך ההרשמה לאתר האינטרנט ולבצע רישום ביומן והזמנת טיפול שירות במסגרתו.

    זהו התקנון המסדיר את חובות וזכויות לקוחות “מעגלים מרכז טיפולים” ח.פ. 32970352(להלן: החברה” או “מעגלים מרכז טיפולים”), המפעילה את האתר  בו נמכרים מגוון רב של שירותים המפורסמים באתר. התנאים הבאים מגדירים את זכויותיכם והתחייבויותיכם בעת הקניה באתר האינטרנט, אופן הרכישה, תנאי רכישה, תנאי השירות, ובאילו תנאים אתם רשאים לבטל עסקאות שביצעתם באמצעות אתר האינטרנט ופרטים חיוניים נוספים. השימוש באתר, לרבות הזמנת השירותים באמצעות האתר, כפופה לתנאי השימוש המפורטים. המשתמש מתבקש לקרוא היטב את תנאי התקנון ולפעול על פיו, לשם כך נוסח תקנון זה. (התקנון מנוסח בלשון זכר לשם נוחות הקריאה, אך הוא חל על נשים וגברים כאחד).

    האמור בתקנון זה חל על כל שימוש שיעשה באתר, על כל דפיו והאפשרויות שבו והוא מחייב את כל מי שבוחר לעשות שימוש כלשהו באתר. הזמנת השירותים באמצעות האתר תהווה הצהרה מצד המשתמש כי קרא את הוראות התקנון, הבין אותן והסכים להן, על ידי חתימה על התקנון ולהצהיר שיפעל על פיו. אי חתימה על התקנון מכל סיבה שהיא אינה פותרת את הלקוח מאחריות לפעול על פיו ולהסכים לתנאיו. התקנון בהתאם לדרישות חוק הגנת הצרכן תשמ”א 1981.

    מעגלים מרכז טיפולים רשאי לשנות את הוראות התקנון בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

    מעגלים מרכז טיפולים מפעילה בחיפה רחוב יפה נוף 5, בקרית ביאליק ברחוב ויצמן 41, ובקרית טבעון רחוב דרך קרית עמל 22, מרכזי טיפולים רפואה משלימה ומספקת ללקוחותיה את השירותים הבאים:

    1. מגוון טיפולי עיסויים (עיסוי שבדי, עיסוי רפואי, עיסוי ספורטאים, עיסוי קצוות, עיסוי לנשים בהריון, עיסוי באבנים חמות, עיסוי תאילנדי, עיסוי בכוסות רוח, עיסוי רקמות עמוקות).
    2. טיפולי שיאצו.
    3. טיפולי רפלקסולוגיה (דרך כפות הרגליים).
    4. טיפולי דיקור סיני ושילוב צמחי מרפא.
    5. טיפולי פסיכותרפיה גופנית (שילוב של טיפול בגוף ושיחה).
    6. טיפולי הומאופתיה.
    7. טיפולי פלדנקרייז.
    8. טיפולי תזונה ונטורופתיה.
      • השירותים השונים הוא על פי מחירון המרכז שיתעדכן מעת לעת.
      • השירות הוא אישי ואינו ניתן להעברה.

    2. זכות מעגלים מרכז טיפולים למניעת טיפול או לביטולה

    מעגלים מרכז הטיפולים רשאי שלא לאפשר ללקוח מסוים לרכוש שירותים באתר מעגלים מרכז טיפולים, זכות למנוע מלקוח רכישת שירותים, וזאת מכל מכל סיבה שהיא, וגם אם הזמין בעבר שירותים, באמצעות האתר או בכלל. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי מעגלים מרכז טיפולים לבטל את זכאותכם לבצע עסקאות באתר, בכל אחד מהמקרים הבאים

    • אם פעלתם בניגוד להוראות תקנון זה.
    • אם בעת ההרשמה באתר באינטרנט מסרתם פרטים שגויים במתכוון;
    • אם ביצעתם מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר באינטרנט או ביישות משפטית אחרת הקשורה אליה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחותיה וספקיה של מעגלים מרכז טיפולים;
    • אם השתמשתם בשירותי האתר לביצוע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
    • אם הפרתם את תנאי הסכם זה או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שתציע מעגלים מרכז טיפולים.
    • אם אתם חייבים כספים או אישורים מהביטוח לחברה ולא פרעתם את חובכם, למרות שחלף המועד הרגיל לתשלומו;
    • אם כרטיס האשראי שברשותכם נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
    • כל סיבה סבירה אחרת הנעשית בתום לב.

    3. חובת תום הלב

    מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המשתמש מתחייב לבצע פעולות באתר בתום לב, לא לעשות שימוש כלשהו במידע

    שהתקבל ללא אישור מעגלים מרכז טיפולים, שלא לנצל לרעה טעות/תקלה כלשהי במערכת או בנתונים שפורטו

    באתר. נפלה טעות חריגה בתיאור שירות כלשהו או במחיר או בפרט מהותי אחר, לא יחייב הדבר את מעגלים מרכז

    טיפולים ו/או האתר ו/או את הספקים. האתר  רשאי לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות או אחרות.

    4. כללי התנהגות בשטח המרכז:

    • העישון אסור בכל שטח הקליניקה.
    • יש לשמור על הניקיון.
    • יש לשמור על השקט במתחם.
    • הלקוח מחוייב ליידע את המטפל על כל שינוי במצב הרפואי וכן ליידע את המטפל על תוצאות כל יעוץ רפואי/בדיקה שנעשתה.
    • חל איסור על שימוש במקלחות או רחצה במקום.
    • חובה לבוא נקיים והיגיינה אישית לטיפולים.
    • להימנע מגרימת נזקים לרכוש, בזדון או ברשלנות, יחויב בתשלום בגין הנזק שנגרם, וזאת מבלי לגרוע בכל זכות אחרת העומדות למעגלים מרכז טיפולים במקרה כאמור, על פי התקנון ו/או על פי דין.
    • הלקוח מתחייב להתנהג בנימוס, בכבוד ובדרך ארץ בעת שהותו במעגלים מרכז הטיפולים, באופן שלא יפריע, יפגע, יעליב ו/או יהווה מטרד לאחרים ולא יפגע בניהול התקין של מעגלים מרכז הטיפולים
    • אין להכניס לשטח מרכז הספורט דברי מזון (למעט כריכים ופירות), משקאות חריפים, צידניות, פיצוחים, כלי זכוכית (לרבות בקבוקים), נרגילות, מנגל, משחקי קלפים מזל והימורים, בעלי חיים, מכלי גז, כלי נשק ומכשירים להשמעת מוסיקה (למעט באמצעות אוזניות).
    • ברחבי מעגלים מרכז טיפולים מותקנות מצלמות לצורכי אבטחה, בטיחות ושמירת הסדר הציבורי.
    • חל איסור לכל מגע, רמיזה, עידוד, דרישה או כל דבר הקשור למיניות או לקיום יחסי מין או הטרדת המטפל/ת לפני, תוך כדי ואחרי הטיפול. במידה והלקוח פעל לא כשורה, רשאי מעגלים מרכז טיפולים להפסיק את הטיפולים וההתקשרות בין הלקוח למעגלים מרכז הטיפולים באופן מיידי, ללא זיכוי או שיפוי ללקוח ולפנות לרשויות שיפעלו כדין בנושא.
    • חובה על הלקוח להביא בכל טיפול אישור מהביטוח לטיפולים ברפואה משלימה (במידה והלקוח מגיע דרך חברת הביטוח ממקום העבודה או פרטי) ולשלם עבור השירות/ טיפול שקיבל במזומן במקום. במידה ולא שילם או לא הביא אישור מהביטוח לא יוכל לקבוע טיפול המשך בתכנת מחשב.
    • אין מעגלים מרכז הטיפולים אחראים על גניבת חפצים, כסף, או כל רכוש אחר שנעלם, נגנב או אבד בזמן קבלת השירות. 

    5. פרטיות ואבטחת מידע

    • אבטחת המידע באתר עומדת בתקנים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע ברשת. אנחנו עושים כל הניתן להגן על פרטי כרטיס האשראי שלכם והמידע הרגיש שלכם. האתר עובד בתקן _________בו לצורך ביצוע תשלום הגולש מועבר ישירות לאתר מאובטח של חברת הסליקה כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם אינו נשמר כלל  בשרתי האתר. מספר כרטיס האשראי והפרטים הנוספים שאתם מזינים בעת הקנייה במערכת נשלחים ישירות אל חברת הסליקה ולא מאוחסנים באתר בשום צורה שהיא. בצורה זו נמנעת האפשרות מצד שלישי להגיע לפרטי כרטיס האשראי שלכם.
    • אנו מכבדים את פרטיותך. אנו לא נספק, בשום מקרה, מידע אישי הקשור לחשבונך לצד שלישי למעט מקרים הכרחיים להשלמת הביצוע העסקה, ההזמנה והמשלוח ו/או שירות שבחרת לרכוש.
    • אנו מצהירים כי למטרת אבטחת פעולותיך באתר ואבטחת המידע, מערכת האתר אוספת ומנתחת את כתובת פרוטוקול האינטרנט IP (המחבר את המחשב שלך דרך האינטרנט לאתר). פעילות זו מאפשרת מעקב ובירור פעולות לא חוקיות והגנה מפני ניסיונות מרמה.
    • שימוש בעוגיות: אנו מצהירים בזאת כי בזמן ביקורך באתר שומר שרת האתר קבצי טקסט “עוגיות”, המשפרים את חווית הגלישה שלך. קבצים אלה מספקים לנו מידע ויכולת לשפר את השירותים ולהציע לך שירותים בהתאם לאופן שימושך. השימוש בקבצים אלה הנו אוטומטי וללא פיקוח אדם. במדינת ישראל המשתמש לא חייב לספק פרטים אלה אך ללא הפרטים הללו לא ניתן יהיה לבצע רכישת שירותים\שירותים באתר.
    • בכל הנוגע לפרטי אמצעי התשלום שמסרת (מספר כרטיס אשראי, מספר חשבון בנק וכיו”ב), השימוש בו יעשה כמובן אך ורק לשם ביצוע תשלום והוא אינו מועבר לשום גורם אחר למעט לשם ביצוע התשלום (כגון: חברת אשראי, בנק). יובהר, כי פרטי כרטיס האשראי מוזנים ישירות לאתר של חברת הסליקה והוא כלל אינו מצוי ו/או נשמר במאגרינו, כך שאין לחברתנו יכולת לעשות בו כל שימוש. חברת הסליקה היא חברת __________ עומדת בתקן אבטחה המחמיר ביותר: _____________.
    • לגבי מידע המתקבל אצלנו במסגרת ביצוע רכישת שירות, נעשה גם כן שימוש למטרת ביצוע אותה פעולה בלבד ולצרכיה. המידע לא מועבר לגורם שלישי, למעט לכאלו שנדרש לעשות כן לשם השלמת הרכישה (למשל במקרה של משלוח תימסר הכתובת לחברת השליחויות או לדואר ישראל).
    •  כתובת הדואר האלקטרוני שתימסר על ידך תשמר אצלנו ולא יעשה בה שום שימוש למעט לשם השלמת פעולת הרכישה אשר לשמה הוא נמסר והיא לא תועבר לכל גורם אחר, כגון, חברות קידום מכירות וכיו”ב.
    • ככל שתהא מעוניין שנעשה שימוש בכתובת הדואר האלקטרוני לשם עדכונך לגבי מבצעים הנעשים באתר, שירותים חדשים, אירועים, הדבר יעשה אך ורק אם תאשר זאת במקום המיועד לכך באתר.
    • לגבי מידע לא מזהה שאינו יכול להיות מיוחס לאדם ספציפי (כגון: מספר כניסות, חתך גילאים וכיו”ב), אנו עושים שימוש אך ורק כדי לשפר את האתר שלנו לקהל הרחב וכדי לעדכן התנהלות מסחרית לגבי מפרסמים באתר. בכל מקרה לא יועבר מידע היכול לזהות משתמש ספציפי.
    • במקרים שאינם בשליטת מעגלים מרכז טיפולים ואו הנובעים מכוח עליון או ממעשה פלילי מכוון של צד ג’, לא נישא באחריות לנזק שיגרם ללקוח או למי מטעמו, ככל שיעשה בו שימוש על ידי צד ג’ ללא הרשאה.
    • אנו נוכל לעשות שימוש במידע שברשותנו אם התקבל בידינו צו שיפוטי המורה לנו למסור את פרטיכם או המידע אודותיכם לצד שלישי או שמסירת המידע תעשה על-פי דין אחר.
    • כן נוכל לעשות שימוש במידע, במסגרת הליך משפטי אם יהיה בינינו לבינכם או במסגרת מחלוקת שתהא בינינו.
    • לבירור וקבלת הסבר בעניין אבטחת המידע והגנת הפרטיות באתר, הנכם מוזמנים לפנות באמצעות שירות הלקוחות שלנו.
    • אין לתת פרטים כוזבים. הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית. גולש שיעבור על עבירה זו צפוי להליכים משפטיים, פליליים ואזרחיים.

    במידה והעסקה לא אושרה ע”י חברת האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. על מנת להשלים את הפעולה על מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מעגלים מרכז טיפולים.

    6. מדיניות ביטול טיפול:

    • ידוע ומוסכם על הלקוח כי הסכום ששילם עבור חבילת טיפולים הינו נמוך משמעותית מרכישה של טיפול בודד. במקרה של הפסקת סדרת הטיפולים מכל סיבה שהיא ( והסכמת מעגלים מרכז הטיפולים להחזיר כסף עבור ביטול או הפסקת השירות ) יחושב הסכום לתשלום על פי מספר הטיפולים שהלקוח קיבל בפועל לפי התעריף הנקוב במחירון והתנאים הרשומים בו בניכוי המיסים שמעגלים מרכז הטיפולים שילמו על הסכום הכולל של כל הסדרה.
    • יש להודיע למרכז על דחיה/ביטול של טיפול אישי לפחות 12 שעות לפני מועד הטיפול. אי הגעה לטיפול ללא הודעה מוקדמת יחשב כאילו הטיפול התבצע.

    במקרה שייסגר מעגלים מרכז טיפולים בנסיבות שאינן תלויות במעגלים מרכז הטיפולים, כגון: התפרצות מגפה (כגון הקורונה), הוראה שלטונית, צו מנהלי, מלחמה או גיוס כללי עקב מבצע צבאי רחב היקף, פגעי טבע, השבתה הקשורה למבנה האירוע או בשל מציאות ציבורית אשר אינה מאפשרת את קיום הפעילות או בכל מקרה אחר שאינו בשליטת מעגלים מרכז הטיפולים אשר בעטיו לא ניתן לקיים את הפעילות (הנסיבות המפורטות לעיל יכונו יחד להלן: “כח עליון”), לא יהיה זכאי לכל פיצוי או שיפוי עקב המניעה.

    7. תנאי השימוש והשתתפות באתר

    • הלקוח מתחייב להשתמש באתר בתום לב, בכפוף לכל דין, ובהתאם להוראות תנאי שימוש אלה ולהנחיות מעגלים מרכז הטיפולים. בעצם כניסתו לאתר, הלקוח מצהיר ומתחייב כי הוא יימנע מכל פגיעה שהיא במעגלים מרכז טיפולים או בצדדים שלישיים כלשהם באמצעות השימוש באתר.
    • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מתחייב הלקוח לא לגרום בין בהתנהגות, בין במעשה ובין במחדל (במישרין או בעקיפין) לנזק כלשהו למעגלים מרכז טיפולים או לצדדים שלישיים וכי בעשותו שימוש באתר הוא לא יפר כל זכות של מעגלים מרכז טיפולים או צד שלישי כאמור לרבות זכויות חוזיות, קנייניות, זכויות יוצרים, זכויות מוסריות, זכויות מעין קנייניות, חובות אמון, סודיות רפואית, סודות מסחריים, סימני מסחר ופטנטים. כן מתחייב הלקוח כי הוא לא יעשה באתר כל שימוש לרעה ולא ינקוט בפעולות שיש בהן כדי לפגוע במעגלים מרכז טיפולים או בלקוחות אחרים לרבות לשון הרע, פגיעה בפרטיות וביצוע פרסומים אסורים על פי דין.
    • הלקוח מתחייב שלא לעשות שינויים או להתערב בצורה כלשהי בקוד המקור של האתר או המידע המוצג בו ולא להעלות תוכנות או יישומים כלשהם שעלולים לפגוע או לגרום נזק למעגלים מרכז טיפולים או לצדדים שלישיים אחרים כלשהם.
    • הזכות לעשות שימוש במידע באתר נתונה לשימושו האישי והפרטי בלבד של הלקוח. אין לעשות כל שימוש מסחרי במידע או למטרות רווח כלשהן והמשתמש אינו רשאי להרשות שימוש כלשהו במידע לצדדים שלישיים, בין בתמורה ובין שלא בתמורה.
    • מעגלים מרכז טיפולים יהיה רשאי לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו על פי דין כנגד הלקוח שהפר את תנאי השימוש כאמור, לרבות העברת פרטיו לצדדים שלישיים, בכפוף לכל דין.

    האתר רשאי שלא להשלים הזמנת שירותים בכל עת וללא צורך בהנמקה מוקדמת ו/או הודעה מוקדמת. האתר רשאי להסיר כל מידע ו/או תוכן ו/או להימנע מפרסומו בשלמותו או חלקו, בכל עת, לפי שיקול דעתו הבלעדית וללא מתן הודעה ו/או נימוק.

    8. דיוור ישיר:

    • מעגלים מרכז טיפולים מציעה למשתמשי האתר להירשם בחינם לרשימת התפוצה ולקבל ממעגלים מרכז טיפולים דיוור מעת לעת.
    • בעת הרשמתך לרשימת התפוצה הנך מסכים כי מעגלים מרכז טיפולים יהיה רשאי לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע”פ, לרבות בכל מידע פרסומי ושיווקי בדבר מבצעים, שירותים, חידושים באתר וכיוצ”ב. הדיוור יכול להגיע באמצעות שיחות טלפון, מסרונים, דוא”ל, מסרוני ווטסאפ, טלגרם וכל אמצעי דיוור אחר לפי שיקול דעתה הבלעדי של מעגלים מרכז טיפולים.
    • בעת מסירת פרטי התקשרות לצורך קבלת מתנות חינמיות ו/או רכישת שירות דיגיטלי ו/או פנייה באמצעות טופס הפנייה באתר ו/או רכישת שירות בחנות ו/או הינך מביע את הסכמתך לקבל דיוור ועדכונים מהחברה, לרבות דברי פרסומת.
    • אם אינך מעוניין שנפנה אליך כמוזכר לעיל יהיה עליך לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר האלקטרוני. למען הסר ספק, הנך רשאי, בכל עת, להודיע למעגלים מרכז הטיפולים על רצונך להסיר את כתובתך מרשימת הדיוור של מעגלים מרכז טיפולים באמצעות פנייה למעגלים מרכז טיפולים או באמצעות מנגנון ההסרה המצוין בכל הודעה. במידה ובחרתם לבקש את ההסרה באמצעות פניה למעגלים מרכז טיפולים ולא באמצעות הקלקה על קישור ההסרה בתחתית הניוזלטר, פעולת ההסרה עשויה לארוך עד שבעה ימי עסקים, במהלכם יתכן ותמשיכו לקבל דיוור מהחברה. למען הסר ספק, לצורך סעיף זה ימי חול המועד אינם ימי עסקים.

    האחריות על תקינות פרטי הקשר שנמסרו הינה על המשתמש ומעגלים מרכז טיפולים לא תהא אחראית לאי-קבלת הטבה ו/או דיוור ו/או כל דבר אחר בקשר לתוכן הדיוור בגין אי-עדכון פרטים ע”י המשתמש.

    9. הגבלת אחריות:

    • המידע והתכנים המפרסמים באתר זה נועדו להביא לידיעת הגולש אינפורמציה על פעולותיה של מעגלים מרכז טיפולים, וכן על מהות והיקף השירותים שהיא מעמידה לרשות הציבור הרחב. אין בשום פנים ואופן לראות במידע זה חוות דעת רפואית בנושא כלשהו או ייעוץ רפואי או ייעוץ אחר בתחום כלשהו. אין לראות או לפרש את המידע באתר כתחליף לייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי בתחום כלשהו. לקבלת ייעוץ רפואי יש לפנות לרופא או לגורם מקצועי מייעץ.
    • מעגלים מרכז טיפולים והבאים מטעמו לא יישאו בכל אחריות לנזק ישיר, עקיף או נסיבתי, מכל סוג שהוא כתוצאה או בעקבות הגלישה באתר זה. הקישורים מאתר זה לאתרים אחרים, נועדו אך להקל על הגולש ואין למעגלים מרכז טיפולים או מי מטעמו נושאים או יישאו באחריות כלשהי לנזק ישיר עקיף או נסיבתי הנובע או הנגרם לגולש כתוצאה מפניית הגולש לאתרים אחרים כאמור לעיל או כתוצאה מהסתמכות על המידע המופיע או המוצע בהם.

    מעגלים מרכז טיפולים ינקוט בכל האמצעים הסבירים על מנת להבטיח כי מידע בנוגע למשתמש יישמר בסודיות בהתאם להוראות הדין. מעגלים מרכז טיפולים מתחייב לא למסור לצד שלישי כל מידע בנוגע למשתמש, למעט בנסיבות הבאות: (1) רשות מוסמכת דרשה מידע בנוגע ללקוח, (2) הלקוח הסכים למסירת המידע; (3) בהתאם להוראת דין. האתר אינו מתחייב לשמור גיבוי של כל תוכן המאוחסן ו/או מופיע באתר. כמו כן, האתר רשאי להשבית את האתר, כולו או חלקו, לצורך תחזוקו, עדכונו, שדרוגו או לכל צורך אחר ולא יישא באחריות לכל נזק שיגרם כתוצאה מכך.

    10. קישורים באתר

    ככל וימצאו באתר קישורים (“לינקים”) לאתרי אינטרנט אחרים, שאינם בבעלותנו (כגון פרסומים של מפרסמים שונים, מודעות פרסום וכיו”ב), נבהיר, כי התוכן והמידע המפורסם באתרים אלו אינו בידיעתנו, אינו בשליטתנו ואין לנו כל אחריות אליו. ככל שיפורסם שם נתון ו/או מידע שגוי ו/או מטעה ו/או שאינם הולמים ו/או שאינם מוסריים ו/או פוגעים בתקנת הציבור ובכלל זאת שיש בהם להעליב אדם ו/או ציבור מסוים ו/או מקוממים ו/או שמהווים עבירה כלשהי על פי הדין, אנו איננו אחראים לכך בשום צורה ודרך ולא נהיה אחראים לכל נזק ו/או פגיעה שיגרמו לכם או למי מטעמכם כתוצאה מכך. הסתמכותכם על מידע כאמור הינה באחריותכם הבלעדית.
    אנו גם איננו אחראים לכך שתכנסו דרך קישור כאמור לאתר שאיננו מאובטח ו/או מוגן מפני וירוסים וכתוצאה מכך תפגעו. גם איננו אחראים לכך שהקישורים שיופיעו יהיו פעילים ו/או תקינים ויובילו אתכם לאתר המבוקש או לאתר פעיל.

    11. מידע פרסומי

    אם לא היה ברצונך לקבל מאתנו מידע שיווקי, דברי פרסום, מבצעים ומידע אודות פעילויות, וזאת באמצעות דואר אלקטרוני, שיחה מוקלטת, מסרונים, דואר רגיל, פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי וכיו”ב אמצעים מקובלים אחרים על פי פרטי התקשורת שנמסרו על ידי הלקוח בעת ההרשמה לאתר ו/או רכישת שירות, תידרש לסמן זאת במקום המיועד לכך באתר ובמסגרת הליך ההרשמה.

    בכל מקרה, תוכל בכל עת לפנות לחברה ולדרוש על הפסקת קבלת מידע כאמור, וזאת בדרך של מתן הודעה בכתב ו/או בדרך שבה מועבר לך המידע, הכל לפי בחירתך.

    12. ביטול עסקה

    על פי דין, כל הרוכש שירות בעסקה מרחוק, כגון: דרך אתר אינטרנט, רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”). אנו ממליצים לעיין בהוראות חוק הגנת הצרכן טרם ביצוע הרכישה.

    להלן נביא בתמצית את כללי הביטול, המפורטים באופן מלא בחוק הגנת הצרכן והם אלו המחייבים.

    13. זכות לביטול ודרכי ביטול

    בעסקת מכר מרחוק של שירות רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום עשיית העסקה, בתנאי שנעשה עד יומיים לפני קבלת השירות; ביטול עסקה יעשה באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות ווידוא קבלתו באמצעות תכתובת מייל.

    1. במקרה של ביטול עקב אי התאמה בין השירות לבין פרטי השירות כפי שנמסרו בנוגע לשירות בעת הרכישה או בשל אי אספקת השירות במועד שנקבע בעת הרכישה או בשל הפרה אחרת של תנאי החוזה בינינו, אנו נשיב לכם את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידיכם עד מועד הביטול תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול ונבטל את החיוב בשל העסקה לגבי חיובים שטרם בוצעו. אנו נמסור לכם העתק מביטול החיוב ולא נגבה דמי ביטול כלשהם.
    2. ביטול עסקה יבטל באופן אוטומטי כל הטבה ו/או זכות ו/או מתנה שקיבל הלקוח במסגרת העסקה ו/או בעטייה, והלקוח ישיב הטבה זו מייד עם ביטול העסקה .
    3. בכל מקרה, במקרה של ביטול עסקה כאמור, לא תעמוד לכם שום זכות לתבוע נזקים בגין הביטול וזכותכם מתמצה בקבלת השבה את הכספים ששילמתם עד אותו עת וביטול חיובים עתידיים
    4. במקרה של ביטול שלא עקב פגם בשירות או שלא עקב אי התאמה, כאמור לעיל, אנו נשיב לכם את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידיכם עד מועד הביטול תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול ונבטל את החיוב בשל העסקה לגבי חיובים שטרם בוצעו. במקרה כזה לא נגבה מכם תשלום כלשהו למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר השירות או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם,  ובנוסף % 5 מסכום העסקה הכוללת בעסקאות אשראי.

    14. כללי

    • השירות באתר הינו כפי שהוא (AS IS) ולא תעמוד ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי מעגלים מרכז טיפולים או מי מטעמה בגין תכונות השירות, מאפייניו, מגבלותיו או העדר התאמתו ליכולות, דרישות וצרכיו של הלקוח.
    • כל עיכוב או מניעה לבצע התחייבות כלשהי שהתחייבנו בהסכם זה והנובעים מאירוע שאינו בשליטת מעגלים מרכז טיפולים או מכל עליון או מפגעי טבע ו/או ממלחמה וכיו”ב, לא יהווה הפרה של הסכם זה.
    • תנאים אלה ממצים אל כל המוסכם בינינו לביניכם בכל הקשור לביצוע פעולות ורכישה באתר זה.
    • הדין החל על השימוש באתר זה ועל התנאים בתקנון זה הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמך במחוז חיפה או הצפון.

    יצירת קשר:

    במידה שתתעורר כל שאלה בנוגע לתקנון זה או בכל נושא אחר, צוות מעגלים מרכז הטיפולים ישמח לעמוד לרשותכם.
    תוכלו ליצור עימנו קשר הן באמצעות פנייה בכתב דרך העמוד “צור קשר”, הן בדואר לכתובת יפה נוף 5, דירה 1 חיפה והן בטלפון בשעות הפעילות (א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00) למספר: 04-9931050

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      עוד בנושא

      מחירון

      טיפול בודד: טיפול 40 דק' - 220 ש"ח טיפול 60 דק' - 270 ש"ח טיפול 80 דק' - 290 ש"ח סדרה בת 10 מפגשים: טיפולי...

      לקריאה
      דילוג לתוכן